Facebook stranica Istarske razvojne agencije - IDA d.o.o.
24. studenoga 2020.
17. studenoga 2020. - 24. studenoga 2020.
Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. u sklopu projekta 'Usluge Poticanja konkurentnoSti MAlog i sRednjeg poduzeTništva - UP SMART', poziva na on line radionicu na temu 'Osnove poduzetništva i zakonodavni okvir' koja će biti dostupna na Facebook stranici Istarske razvojne agencije – IDA d.o.o. u utorak, 24. studenoga 2020. godine u trajanju od 10:00 sati do 13:00 sati.
Što je sve potrebno za pokretanje poduzetničkog pothvata?
Mnogi će pomisliti da je odgovor na ovo pitanje novac, drugima će na pamet pasti ideja. No, niti jedni niti drugi nisu u pravu. Za pokretanje poslovnog pothvata potrebno nam je više od ideje i mnogo više od novca.
Sadržaj radionice 'Osnove poduzetništva i zakonodavni okvir':
• definicija poduzetnika
• pokretanje vlastitog poslovanja – ideja, odluka, plan poslovanja, resursi, prilika
• poslovni subjekti kroz koje se može poslovati – obrt (vezani, slobodni, samostalna zanimanja), d.o.o., j.d.o.o., kriteriji odabira poslovnog modela te specifičnosti poslovanja svakog posebnog subjekta
• način oporezivanja i obveze prema državi
• koraci otvaranja obrta/firme
• provjera tehničkih uvjeta koji se moraju zadovoljiti
• obvezne prijave početka rada – porezna, mirovinsko, zdravstvo
• obvezne prijave – usluge pružene poslovnim subjektima u EU (PDV ID broj), uvoz (EROI broj) i sl.
• zakon o trgovačkim društvima, porezu na dohodak, dobit, obveznim odnosima, zaštiti potrošaća, PDV-u, doprinosima, GDPR, opći porezni zakon, zakon o platnom prometu
• plan poslovanja – mogućnosti zaštite u poslovanju, naplata, rokovi i sl.
• poslovni prostor / ured / skladište – tehnički preduvjeti za rad
• zapošljavanje radnika – obveze kolektivnih ugovora i sl.
• obvezna dokumentacija i rokovi predaje
• odgovornost obrtnika, vlasnika u poduzeću, direktora i ovlaštene osobe
Cilj radionice je poduzetnicima i poduzetnicima početnicima pomoći prilikom poduzetničkog pothvata na način da ih se informira oko osnova poduzetničkog pothvata i zakonodavnog okvira koji prati navedeni proces.
Radionicu će voditi Igor Schnieder koji je svoju poslovnu karijeru započeo 1999. godine zapošljavanjem u Uljanik brodogradilištu u Odjelu nabave gdje je proveo 5 godina. Zatim je svoju karijeru nastavio u privatnom poduzeću kao voditelj Prodajnog centra, baveći se veleprodajom, maloprodajom i izvoznim aktivnostima posebice u SAD. Istovremeno je pokrenuo i svoje vlastito poduzeće Dorea plus d.o.o., koja se već više od 14 godina bavi knjigovodstvenim i poslovnim uslugama.
Od 2016. godine radi u Infobipu, a zadnjih godinu dana kao Direktor Financijskih operacija koje uključuju nabavu, naplatu, kreditnu analizu, koordinacija vanjskih ureda i sl.
Radionica je besplatna i dostupna svim zainteresiranim malim i srednjim poduzetnicima i ostalim polaznicima.
Kontakt osoba: Jelena Nikolić, stručna suradnica
E-mail: jelena.nikolic@ida.hr
Telefon: +385 52 381 900