Prakse u komunikaciji uspješnih uprava/direktora društva

Gdje:

Coworking Pula (konferencijska dvorana, 3.kat)

Kada:

9. listopada 2025.

Rok za prijave:

2. listopada 2025. - 9. listopada 2025.

Opis programa

Istarska razvojna agencija - IDA d.o.o. u suradnji s Istarskom županijom poziva na radionicu na temu „Prakse u komunikaciji uspješnih uprava/direktora društva" koja će se održati u četvrtak 9. listopada 2025. godine u prostoru Coworking centra Pula (konferencijska dvorana, 3.kat), Marka Marulića 5, Pula od 10.00 sati do 13.00 sati.

Velika je razlika biti funkcijski/ linijski manager (Financije, Nabava, Proizvodnja, Prodaja, …) i član/ predsjednik uprave. Manager koji postaje odgovorna osoba u društvu; direktor, predsjednik ili član uprave brzo shvati da nov kontekst poslovanja zahtijeva drugačije sposobnosti. Bez obzira na ostvarene rezultate i iskazani potencijal managera na prethodnoj poziciji, često se događa da perspektivni na novim, C-level managerskim pozicijama budu neuspješni jer nisu upoznati s opsegom novog posla ili nemaju razvijene vještine komunikacije. Danas se od uprava prije svega zahtijevaju razumijevanje, prioritizacija, prilagodljivost i vještina komunikacije te ćemo tijekom ovog seminara otvoriti važna pitanja, podijeliti iskustva i ponuditi praktična rješenja relevantnih pitanja novog člana/ predsjednika uprave kao i već iskusnih članova uprava društava.

Učesnici stječu vještine utvrđivanja prioriteta i komunikacije članova uprava i managera koji preuzme ulogu člana/ predsjednika uprave.

Cilj radionice je upoznati poduzetnike i perspektivne menadžere s praksama uspješnih Uprava kako bi bolje radili s njima i pripremili se za preuzimanje pozicije člana ili predsjednika uprave/ direktora društva.

Na predavanju će se proći:

• Ključna pitanja i izazovi u komunikaciji s vlasnicima/ nadzornim odborom
• Zadaci nadzornog odbora/ vlasnika upravi
• Pitanja uprava prema nadzornom odboru/ vlasniku
• Koliko vremena treba posvetiti businessu, a koliko komunikaciji nadzornim odborom/ vlasnikom
• Komunikacija promjene
• Problemi uprave u komuniciranju potrebe za promjenom
• Značaj konsenzusa i je li pametno pitati ljude jesu li za promjenu
• Komunikacija u kontekstu postojeće organizacije
• Kako motivirati svoje zaposlenike?
• Stil komunikacije
• Iskrenost vs elokvencija
• Emotivna vs odmjerena prezentacija
• Usmena vs pismena komunikacija

Roko Vodopija je iskusni menadžer i konzultant s više od 25 godina profesionalnog iskustva u upravljanju i savjetovanju vodećih regionalnih kompanija u stabilnim i dinamičnim tržišnim uvjetima. Tijekom svoje karijere, radio je na vodećim rukovodećim pozicijama i savjetovao velik broj kompanija s poslovanjem u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Njegova specijalnost su transformacija i operativno unapređenje poslovanja društava u maloprodaji i industriji široke potrošnje, a njegov pragmatičan i provjeren pristup rada proizlazi iz kombinacije konzultantskog i menadžerskog iskustva.

Upravljao je vodećom nacionalnom mliječnom industrijom u vlasništvu fonda rizičnog kapitala te je kao predsjednik uprave proveo operativno restrukturiranje nacionalnog maloprodajnog lanca. Osim toga, upravljao je marketinškom i prodajnom funkcijom u TDR-u, Dukatu i Plivi. Kao konzultant, radio je u Kearney-u na projektima rasta i unapređenja efikasnosti, dok je u BDO-u vodio projekte razvoja strategija i unapređenja poslovanja javnih poduzeća. U EY-u je pružao podršku u akvizicijama i vodio projekte razvoja strategija i transformacija društava u regiji Srednje i Istočne Europe.

Osim konzultantskog rada, Roko Vodopija je aktivan predavač i edukator. Njegov pristup temelji se na stvarnim iskustvima i praktičnim rješenjima, a fokusira se na osnaživanje menadžerskih timova kako bi postigli svoj puni potencijal i ostvarili planirane rezultate. Kombinirajući bogato iskustvo u menadžmentu i konzultantske vještine, pomaže organizacijama u upravljanju kompleksnim promjenama.

Kontakt osoba: Jelena Nikolić Ražem, stručna savjetnica

E-mail: jelena.nikolic@ida.hr

Telefon: 052381900

Prijavite se!