Mletačka 12/IV, 52100 Pula
27. rujna 2018.
19. rujna 2018. - 26. rujna 2018.
Cilj je edukacije polaznicima omogućiti uvid u digitalni marketing na jednostavan i primjenjiv način, s naglaskom na Google Ads, Facebook i Instagram sadržaj; Facebook i Instagram oglašavanje. Polaznici će također biti u mogućnosti samostalno definirati svoje ciljeve digitalnog marketinga i procijeniti kako je do tih ciljeva najefektivnije doći, te na kraju odrediti koliko je u mjerljivim ciljevima digitalni marketing utjecao na njihovo poslovanje. Edukacija je zamišljena kao spoj praktičnog i teorijskog dijela, te će se od polaznika očekivati aktivno sudjelovanje u sadržaju edukacije.
Edukacija je namijenjena pojedincima koji žele zakoračiti u svijet digitalnog marketinga ali i onima koji su aktivni korisnici digitalnog marketinga. Edukacija se sastoji od teorijske osnove u vidu predavanja, te praktičnog dijela u kojem će polaznici sami kreirati svoju strategiju za digitalni marketing.
Edukaciju će voditi Branko Mejak i Matija Plastić. Branko Mejak ima više od 12 godina iskustva u digitalnom marketingu, radio je na brojnim projektima za domaće i strane klijente uz stalno usavršavanje i obrazovanje. Matija Plastić je Internet marketing stručnjak s dugogodišnjim iskustvom u digitalnom marketingu.
Edukacija je besplatana za sve sudionike, a prijava je obavezna zbog bolje organizacije te ograničenog broja sudionika. Edukacija se provodi u sklopu projekta "HQ_ISTRIA - Stimuliranje rasta malog i srednjeg poduzetništva Istarske županije putem visokokvalitetnih usluga podrške".
Kontakt osoba: Ivana Kalac
E-mail: ivana.kalac@ida.hr
Telefon: 052381900