Osobni brend na LinkedInu i kreiranje sadržaja (10:00-12:30)

Gdje:

Coworking centar Pula, Marka Marulića 5, Pula (konferencijska dvorana)

Kada:

7. ožujka 2024.

Rok za prijave:

26. veljače 2024. - 6. ožujka 2024.

Opis programa

Jeste li znali da svi mi već imamo izgrađen svoj osobni brend, ali rijetki su oni koji s njime zbilja upravljaju.
Upravo je Emanuel osoba koja je u svega osam mjeseci izgradila vlastiti osobni brend iz temelja, privukao medijsku pozornost, ali najvažnije od svega doveo klijente.
Radionica “Osobni brend na LinkedInu i kreiranje sadržaja” bit će posvećena osobnom brendu, načinima kako ga izgraditi i na koji način privući klijente.
Posebna pažnja bit će na LinkedIn-u, najbrže rastućoj poslovnoj društvenoj mreži na svijetu - saznat ćete kako treba izgledati Vaš profil da bi privukli što veći broj potencijalnih klijenata i na koji način stvarati sadržaj koji donosi rezultate!

Radionicu će voditi Emanuel Stojanov, konzultant employer brandinga i osobni brending, te LinkedIn mentor. LinkedInom se bavi 3 godine, a do sada je surađivao s preko 100 poduzetnika i pomogao im da se pozicioniraju kao stručnjaci u svom području rada, lakše privuku nove klijente, pronađu novi posao i privuku investitore.
Prepoznatljivi brend poslodavca s njime su izgradile neke od vodećih firmi na našim prostorima, kao što su Fortenova grupa, Studenac, Jutarnji List, Hormann i dr.
Emanuel je svoje obrazovanje i karijeru gradio u svjetskim metropolama, živio je i radio u Austriji, Kina i Ujedinjenom Kraljevstvu, a iskustvo stekao u marketingu u turizmu.

Sadržaj radionice:

Optimizacija LinkedIn profila
Analiza i optimizacija LinkedIn profila (cover fotografija, profilna fotografija, headline, about, featured, experience, education). Vaš profil će jasno govoriti čime se bavite, koje usluge nudite i pozvati potencijalne klijente na akciju.

Osobni brend i strategija sadržaja
Osobni brend najbolje se ostvaruje kroz redovito i ciljano pojavljivanje na društvenim mrežama, a neka istraživanja tvrde da ljudi Vaše ime trebaju vidjeti/pročitati/čuti minimalno 70 puta kako bi počeli stjecati povjerenje u ono što radite i nudite.
U ovom dijelu edukacije radimo na strategiji sadržaja i planiranju objava za naredne mjesece, a cilj je da na kraju budete spremni za samostalno osmišljavanje strategije i kreiranje sadržaja.

Izgradnja zajednice i LinkedIn algoritam
Bez strateškog povezivanja i redovite aktivnosti na LinkedInu, Vaš sadržaj će veoma teško doprijeti do pravih ljudi. Nakon ove edukacije naučit ćete kako iskoristiti LinkedIn filtere i na koji način maksimalno iskoristiti Vašu dnevnu aktivnosti na mreži.
Kao i svaka društvena mreža, LinkedIn isto tako ima svoj algoritam. Da bi Vaše objave dosegle što veću vidljivost i samim time dosegle do novih kontakata, veoma je bitno poznavati sva načela LinkedIn algoritam i imati ih na umu pri pisanju objava, ali i pri općenitom korištenju mreže.

Kontakt osoba: Jelena Nikolić Ražem

E-mail: jelena.nikolic@ida.hr

Telefon: 052381900

Prijave su zatvorene!